תמונה מעוצבת לבית – להכניס צבע לבית

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אחד השלבים המרגשים ביותר במעבר לבית חדש או שיפוץ של המקום בו אתם מתגוררים כבר שנים, הוא הדקורציה. תמונה מעוצבת לבית אולי נשמעת לכם כמו משימה קלילה ולא ממש מחייבת – ואתם הרי כל כך מחכים לקשט את ביתכם עם תמונות צבעוניות של נופים שעושים לכם טוב על הלב, או אוסף של תמונות משפחתיות. 

כדאי לדעת שבפועל, התמונות הן פריט עיצובי בעל משמעות אדירה. הרי הן הדבר הראשון שאנו נתקלים בו כשאנו מגיעים הביתה או קופצים לבקר אצל חברים. הן יוצרות שיח ומשפיעות באופן ישיר על האווירה הכללית בחדר בו הן מוצבות.

איך בוחרים תמונה מעוצבת לבית

  • מה הסגנון שלכם? – הדבר הראשון שאתם צריכים להבין לפני שאתם רוכשים תמונה מעוצבת לבית הוא את הסגנון שאתם הכי מתחברים אליו. מלבד החיבור לסגנון, יש לשאוף להתאים את התמונה לעיצוב הקיים בבית. לדוגמא, אם הבית עמוס ברהיטים, מקבץ תמונות מעוצבות יתאים מאוד לקו העיצובי. אם אתם מעדיפים את הסגנון המינימליסטי, תמונות גדולות במרווחים שווים (וגדלים שווים כמובן), או תמונה גדולה שתופסת חלק נרחב מהקיר, יעשו לכם סדר בעיניים.
  • הצבע והמסגרת – רבים אוהבים לעצב חלקים בבית בקווים עיצוביים שונים. בהתאם לכך יש להחליט על עיצוב הקירות; אילו תמונות, מה צבע המסגרת, ועוד. לדוגמא, אם ברצונכם ליצור קיר שמוקדש כולו לתמונות משפחתיות, נהוג להקדיש לכך קיר במסדרון לחדרים או בכניסה לבית. יש להקפיד על אחידות בצבע המסגרת ובגודל התמונות, בכדי ליצור מראה נקי ואחיד – בין אם מדובר בתמונות צבעוניות או בשחור לבן.

אווירה בטעם המיוחד שלכם

הבחירה בצבעים, דמויות, אווירה, צילומי נוף או איורים מופשטים היא למעשה פרויקט שבסופו מתקבלת האווירה אותה אתם מעוניינים ליצור. תמונה מעוצבת לבית תקבע את הטון במקום, תהפוך לנושא שיחה ותמשוך את עיניו של כל אדם שייכנס לחדר בו היא ממוקמת. לא תאמינו עד כמה תמונה אחת יכולה לשנות לחלוטין את האווירה וההרגשה של יושבי המקום. אל תתפשרו על אלמנטים דקורטיביים מושקעים בסביבה הפרטית שלכם!

פוסטים דומים

צרכנות

ציוד למטייל – כל מה שצריך

נסיעות, בין אם למטרות פנאי או עסקים, דורשות לעתים קרובות ארסנל מחושב של ציוד כדי להבטיח נסיעה חלקה, נוחה ויעילה. ממטען ועד גאדג'טים טכניים, הדברים